Veelgestelde vragen
Home > Veelgestelde vragen
Klanten service
Onze klantenservice is 24/7 bereikbaar voor vragen en persoonlijk advies. Zo kun je bij ons terecht met vragen over de producten, maar ook voor advies over het type crème dat bij jouw huidtype past. Tan Obsession staat garant voor jouw perfecte bruiningsresultaat.
Algemeen
Ons klantenservice team geeft graag antwoord op al jouw vragen. Je kan je vraag stellen via de telefoon, mail, social media of door het contactformulier in te vullen.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 uur en 18:00. Op e-mails wordt binnen 24 uur gereageerd, behalve op zondag. Hetzelfde geldt voor berichten op social media.
BESTELLING & BETALEN
In de webshop kun je betalen met iDEAL, Bancontact, creditcard en Klarna Afterpay. Alle betaalmethoden zijn gratis, we rekenen geen betaalkosten. Wij accepteren helaas geen andere betaalmethoden zoals, betalingen aan de deur, VVV bonnen of middels acceptgiro.
Wanneer je een bestelling plaatst krijg je snel daarna een bestelbevestiging toegestuurd. Deze wordt verzonden naar het email adres dat je hebt ingevuld tijdens het plaatsen van je bestelling. Deze mail ontvang je gewoonlijk binnen een paar minuten nadat je een bestelling hebt geplaatst.Geen bestelbevestiging ontvangen? Controleer dan of de bevestiging in je ongewenste mail (spam) box terecht is gekomen. Is dit niet het geval, neem dan even contact met ons op, dan lossen wij het probleem voor je op!
Ons webadres begint met https:// en niet met http://.De ‘s’ staat voor ‘secure’ wat in het Nederlands veilig betekent. Ook zie je een slotje in de adresbalk staan. Dit geeft aan dat de verbinding veilig is. Wanneer je op onze website shopt dan bevat de URL in ieder geval https:// en tan-obsession.nl. Als dat niet het geval is, klopt er iets niet en willen wij je vragen om gelijk even contact met ons op te nemen.
Wij zijn voortdurend bezig om onze bescherming te testen om ervoor te zorgen dat je altijd geniet van optimale veiligheid, nu en in de toekomst.
Wil je hier meer over weten? Lees dan onze privacyverklaring.
LEVERING
Hieronder kan je alle links vinden van de verzendbedrijven die wij gebruiken. Gebruik je postcode en track & trace code op een van deze pagina’s om te zien wat de status van je pakket is.
PostNL kan je vanaf hier volgen: https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace/
DHL kan je vanaf hier volgen: https://www.dhlparcel.nl/en/consumer/track-and-trace
Neem even contact op met onze klantenservice, wij gaan dan uitzoeken waar de oorzaak van het probleem ligt.Wij hebben helaas weinig invloed op het verzend proces, aangezien de bezorgbedrijven de verzending en bezorging voor ons regelen. Wel zullen we er alles aan doen om jouw pakket zo snel mogelijk te bezorgen.
De track & trace code wordt naar jou gemaild wanneer het pakket bij het bezorg bedrijf is aangemeld.
De track & trace code wordt naar jou gemaild wanneer het pakket bij het bezorg bedrijf is aangemeld.
Al onze producten hebben een levertijd van 1 tot 2 dagen en zullen de volgende dag in huis zijn (mits je voor 23:00 uur besteld hebt), behalve in het weekend. Daarnaast mits anders staat aangegeven.
RETOUREN & SERVICE
Soms komt het voor dat de zonnebrandcrème en jij geen match zijn. Dat is helemaal niet erg. Je kan de producten dan terugsturen met daarbij toegevoegd het retourformulier. Deze kun je op de ruilen & retour pagina vinden. Wanneer je het pakket naar ons terug hebt gestuurd en wij hebben deze in goede orde ontvangen, dan ontvang je binnen 5 werkdagen het geld terug op je rekening.
Het kan natuurlijk voorkomen dat jij je bestelling om wilt ruilen tegen een ander product. Neem contact met ons op als jij een product wilt omruilen, wij leggen het nieuwe pakket dan alvast voor je klaar. Zodra we jouw product binnen hebben, versturen we je nieuwe product. De dag erop heb je het in huis. Is je nieuwe product niet op voorraad? Dan laten we je dat weten en krijg je je geld terug. Je kunt meer informatie op de ruil en retour pagina vinden.
Goedkoper product Is jouw nieuwe bestelling goedkoper?Dan ontvang je het restbedrag binnen 5 dagen na ontvangst op je rekening.